آغاز عملیات اجرایی احداث پایانه وانت‌کمپرسی‌ها با حضور رئیس شورای شهر و رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک

♨️آغاز عملیات اجرایی احداث پایانه وانت‌کمپرسی‌ها با حضور رئیس شورای شهر و رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک

 

▫️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول عملیات اجرایی احداث پایانه وانت‌کمپرسی‌های شمال خوزستان با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار، بهبود ترافیک شهری و ارائه خدمات مناسب به رانندگان وانت‌کمپرسی، کلید خورد.

 

▫️سید باقر موسوی فخر، رئیس شورای اسلامی شهر، و غلامعلی رسالتی‌فر، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، صبح روز سه‌شنبه ۷ مرداد، با حضور در محل اجرای پروژه، از مراحل اجرایی این طرح بازدید کردند؛ در این بازدید، غلامرضا عظیمی، رئیس انجمن وانت‌کمپرسی‌های شمال خوزستان نیز حضور داشت و روند اجرایی پروژه را مثبت ارزیابی کرد.

 

▫️اعضای شورای شهر با تأکید بر اهمیت این پایانه در ساماندهی فعالیت‌های حمل و نقل باری در منطقه، خواستار تسریع در اجرای پروژه و توجه به نیازهای رانندگان و شهروندان شدند.

 

▫️پایانه مذکور نقش مؤثری در کاهش ترافیک، ارتقاء خدمات‌رسانی و بهبود شرایط کاری رانندگان خواهد داشت و یکی از پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط