برگزاری دورههای آموزشی امامشناسي و مهدویت از سوي بنیاد فرهنگي حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان دزفول در روستاهای اطراف این شهرستان آغاز شده است.
بنیاد فرهنگي حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان دزفول برگزاری دورههای آموزشی امام شناسي و مهدویت را در روستاهای اطراف این شهرستان آغاز کرده است.
همچنین، با توجه به هجمه فرفههای نوظهور و ضرورت شناسایی و مقابله با تبلیغات سوء اين فرقهها، اولین دوره مهدویت در روستای شیرینآب دزفول برگزار شده است.
این دوره که با حضور حجتالاسلام والمسلمین منزویان، عضو بنیاد مهدویت شهرستان برگزار شده است، ویژه بانوان و در روزهای جمعه تشکیل میشود.
دوره آموزشی امامشناسي و مهدویت با همکاری کانون فرهنگی، هنری نرجس خاتون این روستا برگزار شده و طي آن مباحثی همچون امامشناسی، دوران قبل و بعد از ظهور و فرقهشناسی به شركت كنندگان آموزش داده ميشود.
یادآور میشود، برنامهریزی براي برگزاري این دوره آموزشي در روستاهای دیگر دزفول توسط بنیاد فرهنگي حضرت مهدی موعود(عج) اين شهرستان ادامه دارد.
ایکنا





