بزودی داروخانه های دزفول به سامانه ثبت نسخ متصل می شوند

به گزارش دزمهراب در راستای اتصال داروخانه های حوزه دانشگاه به سامانه ثبت نسخ ، جلسه هم اندیشی با حضور دکتر سلمان پور معاون غذا و دارو ، دکتر محمدسعید مدیر داروئی دانشگاه ، انجمن داروسازان شمال خوزستان و دکتر افشین وکیل طراح سامانه در روز سه شنبه 25 خرداد در سالن جلسات آفتاب این معاونت برگزار شد .

دکتر سلمان پور معاون غذا و دارو دانشگاه اعلام کرد : بزودی تمامی داروخانه های تحت پوشش دانشگاه به سامانه ثبت نسخ داروئی وکیل ( HIX ) متصل می شوند .

اخبار مرتبط