به گزارش دزمهراب بیست و چهارمین کنگره قرآنی مدارس استعدادهای درخشان استان خوزستان به میزبانی شهرستان دزفول، صبح امروز در اردوگاه شیخ انصاری آغاز به کار کرد.
رييس اداره استعدادهاي درخشان مدارس استان خوزستان در آيين افتتاح اين مسابقات گفت:لازمه عبادت اطاعت و پيروي مي باشد و مشكلاتي كه در زندگي به وجود مي آيد به دليل عدم اطاعت و پيروي است.
جمال حيدري با تقدیر از برگزار كنندگان اين كنگره قرآني به خصوص مسئولان آموزش وپرورش شهرستان دزفول، اظهار کرد: همه موظف به تلاش در دو حوزه ايمان و علم هستند و دانش آموزان بايد در اين حوزه تلاشگر باشند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگار دزمهراب گفت: بیست و چهارمین کنگره قرآنی مدارس استعدادهای درخشان سراسر استان با شرکت 292 دانش آموز نخبه مدارس استعدادهای درخشان به میزبانی شهرستان دزفول آغاز گردید.
غلامرضا نصرالله پور افزود: این دوره از مسابقات در سه بخش قرائت، حفظ و معارف اسلامی است که جداگانه از هر بخش آزمون گرفته میشود و نهایتاً 9 نفر برگزیده و به مرحله ی کشوری راه پیدا میکنند.
وی با بیان اینکه از 40 منطقه آموزش و پرورش 10 منطقه دارای مدارس استعدادهای درخشان اند و در این آزمون شرکت کرده اند، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این کنگره از مقاطع متوسطه اول و دوم هستند و از هر رشته سه نفر بعنوان نفرات برتر شناخته و به مسابقات كشوري كه ارديبهشت ماه برگزار مي شود راه خواهند يافت.









