شکستی دیگر برای شهرداری دزفول

به گزارش دزمهراب تیم بسکتبال شهرداری دزفول در لیگ یک کشور در یک بازی خارج از خانه نتوانست شاهین اهواز را شکست بدهد و با نتیجه 78 بر 76 مغلوب این دیدار شد.

این بازی  جمعه 11 دی 1394 ساعت 16:00 به میزبانی اهواز برگزار گردید و پرونده هفته اول دور برگشت با شکست دزفول بسته شد.

شهرداری که مدعی قهرمانی در لیگ دسته اول است و صعود به لیگ برتر را در سر دارد از 8بازی خود فقط در 4 بازی برنده شده که 3 بازی میزبان بوده است، شهرداری نشان میدهد تیمی برای بازی های  خارج از خانه نیست.

اخبار مرتبط