محمد علی قاسمی به نفع دکتر مهدی درویش زاده انصراف داد + متن بیانیه

محمد علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار دزمهراب از کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی انصراف داد

به گزارش دزمهراب محمد علی قاسمی به نفع دکتر مهدی درویش زاده انصراف داد

متن بیانیه محمد علی قاسمی به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد  و احترام

مردم شریف نجیب و و لایتمدار دزفول مستحضر هستید بنا به درخواست و مشورت جمع کثیری از شما عزیزان و به منظور ارائه خدمات بی منت نامزد نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدم و از مراجع مسئول به ویژه شورای محترم نگهبان تاییدیه و مجوز قانونی حضور در انتخابات را دریافت کردم.

اکنون به دلیل اجماع و حمایت شورای محترم ائتلاف مردمی انتخابات شهرستان از برادر عزیزم جناب آقای دکتر درویش زاده و حفظ وحدت و جلو گیری از شکست آرای شما عزیزان از حق خود گذشتم و مراتب انصراف از ادامه حضور در عرصه انتخابات را محضر شما تقدیم می نمایم

عاقبت بخیری جوانان و حل مشکلات گسترده معیشتی امنیتی اقتصادی فرهنگی اجتماعی و سیاسی شهرستان را از خداوند متعال مسالت دارم

به روح پرفتوح حضرت امام خمینی و شهدای جهان اسلام درود  می فرستم  و شما را به خداوند بزرگ می سپارم

سرباز امام خامنه ای(مدظله)

محمد علی قاسمی

اخبار مرتبط