قایقران دزفولی به اردوی تیم ملی دعوت شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان دزفول گفت:میلاد اسدنیا قایقران جوان دزفولی به اردوی تیم ملی کایاک دعوت شده است.

ابراهیم نصیری گفت:این قایقران با تجربه به نمایندگی از استان خوزستان در اردوی متمرکز تیم ملی قایقرانی جوانان در رشته کایاک شرکت کرده است.

وی افزود:چهارمین مرحله اردوی متمرکز تیم ملی کایاک جوانان از امروز در دریاچه آزادی تهران آغاز و تا 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نصیری گفت:این اردو به منظور حضور موفق قایقرانان ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیای 2015 اندونزی برگزار می شود.

شهرستان دزفول با وجود دریاچه سد دز و سد تنظیمی علی کله از ظرفیت خوبی در رشته قایقرانی برخوردار است.

در شهرستان دزفول 47 هیات ورزشی فعالیت دارند.

ایرنا

اخبار مرتبط