بیش از 12 هکتار زمین دولتی از دست متصرفان در شهرستان دزفول خارج شد

به گزارش دزمهراب رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول با بیان اینکه زمین تصرف شده مربوط به دولت بوده است گفت: متصرفان بدون توجه به این موضوع اقدام به دیوار کشی کرده و زمین را به تصرف خود در آورده بودند.
منصور نظریان افزود: متصرفان 10 هکتار را در منطقه کوپیته و 2 و نیم هکتار زمین دولتی را در منطقه کوی آزادگان تصرف کرده بودند.
وی گفت:با همکاری مقامات قضایی و فرماندار شهرستان و در پی عدم توجه متصرف به اخطار های مکرر ، رفع تصرف انجام و دیوار چینی ها تخریب شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول بیان کرد: ارزش زمین های رفع تصرف شده را بیش از 100میلیارد ریال برآورده شده است.
وی افزود: با این اقدام حقوق بیت المال حفظ و این زمین ها به مالکیت دولت در آمد.

زمین خواری دزفول

اخبار مرتبط