به گزارش دزمهراب عصر امروز دوشنبه مسئولین شهرستان، پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، دوستان و آشنایان و اقشار مختلف مردم دزفول با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس از ورود رزمندگان مدافع حرم که به تازگی از سوریه بازگشته بودند به زادگاهشان استقبال گرمی به عمل آوردند.
در این آیین، اسقبال کنندگان که با گل و شیرینی و اسفند به استقبال این دلاور مردان شهرشان آمده بودند، با ورود رزمندگان مدافع حرم ضمن مولودی خوانی با آنها مصاحفه نمودند.
سپس این پاسداران حرم به همراه مردم پایتخت مقاومت ایران بر سر مزار شهدای گمنام دزفول حضور یافتند.
















