به گزارش دزمهراب از سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول : جوان 21 ساله اي که توان شنا کردن از وي گرفته شده بود توسط اکيپ امدادي ساحل دز نجات يافت.

به گفته مدير عامل سازمان آتش نشاني و به نقل از يک نفر از اهالي محل، فرد مذکور که در منطقه ممنوعه شنا اقدام به آب تني کرده بود پس از احساس گرفتگي عضلات خود بر روي سخره هاي قديمي (آسيابهاي پل جديد) گرفتار شد که توسط تيم امدادي ساحل دز نجات يافت.


خبرنگار 125 افزود اين حادثه در ساعت 14:15 دقيقه به آتش نشاني اطلاع داده شد که بلافاصله اکيپ امداد و نجات سازمان در محل حاضر گرديد.

عبدالحسين معظم فر (مدير عامل سازمان آتش نشاني) از اين طريق مراتب تقدير و تشکر خود را از اکيپ امدادي ساحل دز ( دووه) ،سادات کلکچي که نهايت همکاري را با سازمان آتش نشاني داشتند ابراز داشت .





