به گزارش دزمهراب همایش عاشورایی “احلی من العسل” روز یکشنبه همزمان با ششم محرم با هدف گرامیداشت حضرت قاسم بن الحسن (علیه السلام) با حضور بیش از 650 نفر از دانش آموزان دزفول در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.
نوجوانان سیاه پوش دزفولی در سوگ حضرت قاسم بنالحسن (ع) شهید دشت کربلا و با یاد شهدای مدافع حرم در این مراسم عزاداری و مرثیه سرایی کردند.
سخنرانی حجت الاسلام فرهی ومداحی برادران خلیلی و صفویان و نیز اجرای تعزیه از جمله بخش های این آیین بود که با همکاری اداره آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، هیئت رزمندگان و اداره اوقاف برگزار شد.
عبارت «احلی من العسل» پاسخ حضرت قاسم بن الحسن(ع) در شب عاشورا به عموی بزرگوارش، حضرت سیدالشهدا(ع) است که پرسیدند: مرگ در نزد تو چگونه است و این نوجوان 13 ساله در جواب گفت؛ مرگ در نزد من، شیرین تر از عسل (احلی من العسل) است.




