به گزارش دزمهراب سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از اجرای مرحله دوم واکسیناسیون کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول از امروز خبر داد.
دکتر عبدالکریم فیروز زاده با بیان اینکه از روز گذشته يك بخش ديگر برای بیماران كرونا در بيمارستان بزرگ دزفول بازگشايي شد گفت:
درحال حاضر این بیمارستان سه بخش فعال كرونا دارد كه در هر بخش ۳۰ نفر بستری است.
وی ضمن ابراز تاسف از اینکه میزان رعایت پرتکل های بهداشتی در دزفول کاهش داشته است افزود: در صورت ادامه این روند باید منتظر بازگشایی بخش های دیگر بیمارستان برای بیماران مبتلا به کرونا باشیم
دکتر فیروز زاده تاکید کرد:
الزام استفاده از ماسک، رعایت فاصلهگذاری اجتماعی و توجه به دستورات بهداشتی، سه اصل اساسی قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا به شمار میرود. از این رو تنها راهکار موجود همکاری و همراهی مردم با كادر درمان است



