
نماینده دزفول برای دومین بار به کرونا مبتلا شد
روابط عمومی دفتر نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سید احمد آوایی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی برای دومین بار به کرونا مبتلا شد. طبق اعلام این

روابط عمومی دفتر نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سید احمد آوایی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی برای دومین بار به کرونا مبتلا شد. طبق اعلام این

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: تاکنون ۴۸ درصد جامعه هدف شهرستان دزفول دُز اول واکسن کرونا و ۳۶ درصد دُز دوم کرونا را دریافت کردهاند. علی فرهمندپور روز شنبه در

به گزارش دزمهراب از روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول در اطلاعیه ای از فراخوان گروه سنی ۱۷ ساله برای انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ از امروز (۳۱ شهریور ۱۴۰۰) در دزفول

رئيس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: دانشآموزانی که از ابتدای مهر وارد سال آخر متوسطه دوم میشوند برای دریافت واکسن میتوانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در خوزستان مراجعه کنند.
وزیر بهداشت: تا امروز بیش از ۵۰ درصد جمعیت هدف کشور واکسن دریافت کردهاند. پیشبینی میکنیم تا هفته آینده این میزان به ۷۰ درصد برسد. ما در آینده قرنطینه هوشمند

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت: خیران سلامت ۲۲ دستگاه رایانه به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال به مرکز بهداشت شهرستان دزفول اهدا کردند. کاظم اردو در گفت وگو با خبرنگار

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا: واکسیناسیون نوجوانان از شدت بیماری، بستری شدن و درگیری ریوی این گروه سنی جلوگیری خواهد کرد. براساس مطالعات انجام شده، واکسن کرونا عارضه خیلی مهمی

به گزارش دزمهراب از روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی دزفول ؛ صبح امروز با حضور مسئولین “اتولانس سیار”دانشگاه جهت اجرای طرح واکسیناسیون سیار عازم مناطق محروم شد.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ۴ شهر شوش ، شوشتر ، هندیجان و ماهشهر در وضعیت قرمز و شهرهای اهواز ، اندیمشک ، دزفول،