احتکار 150 هزار تُن ميلگرد و شمش در دزفول

🔴⚡احتکار 150 هزار تُن ميلگرد و شمش در دزفول

 

📌فرمانده انتظامي استان خوزستان از کشف 150 هزار تُن ميلگردو شمش احتکار شده به ارزش 71 هزار و 500 ميليارد ريال در شهرستان دزفول خبر داد.

 

🔹سردار “سيد محمود ميرفيضي” در گفت وگو با خبرنگار ما، درباره اين خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه با احتکار کالاهاي اساسي، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي استان با همکاري پليس شهرستان دزفول با انجام کار اطلاعاتي از احتکار محصولات فولادي مطلع شدند.

 

🔹وي افزود: با تحقيقات پليس مشخص شد تعدادي از افراد سودجو اقدام به احتکار محصولات آلياژي در انبار يکي از کارخانجات شهرستان دزفول کرده‌اند تا با سوء استفاده از وضعيت اقتصادي و ايجاد اخلال در بازار، بتوانند آن را به قيمت‌هاي بسيار بالاتري عرضه و به فروش برساند.

 

🔹فرمانده انتظامي استان خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پليس پس از اخذ مجوز قضائي در بازرسي از محل، 150هزار تن “ميلگرد و شمش” احتکار شده را کشف و يک متهم را دستگير کردند.

 

🔹اين مقام ارشد انتظامي در خوزستان با بيان اينکه کارشناسان ارزش محصولات آلياژي احتکار شده را 71 هزار و 500 ميليارد ريال برآورد کردند، عنوان داشت: متهم که با توجه به نياز مبرم کشور به اين محصولات قصد سوء استفاده از اين موقعيت را داشت با تشکيل پرونده احتکار و اخلال در نظم اقتصادي، تحويل مرجع قضائي داده شد.

 

🔹سردار ميرفيضي با بيان اينکه محموله کشف شده از طريق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در چرخه توزيع در بازار قرار خواهد گرفت، بيان کرد: مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پليس استان قرار دارد.

 

اخبار مرتبط