
دکتر علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: طی روزهای گذشته با گزارش دستگاه های نظارتی دانشگاه، مقداری اقلام و تجهیزات بهداشتی و درمانی از مكان شخصي رئیس فوریت های پزشکی دزفول کشف و ضبط شد.
وی افزود: مراقبت از بيت المال و منابع دولتي اصل لاينفک مديريت دانشگاه است و در اولین اقدام، این فرد روز چهارشنبه از مسئولیت خود عزل شد و پرونده وی جهت پیگیری در اختیار مراجع قانونی قراردارد، همچنین معاون درمانی دانشگاه باحفظ سمت بعنوان سرپرست فوریت های پزشکی دزفول منصوب شد.
یک منبع آگاه که خواست نام او فاش نشود گفت: جرم این فرد، اقدام به فروش غیرقانونی و خارج از شبکه اموال دولتی است./بیدار دز



