پلمپ یک باب مغازه فست فود در دزفول

رئیس مرکز بهداشت دزفول از پلمپ یک باب مغازه فست فود در دزفول توسط بازرسان بهداشت محیط به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی ویژه کروناویروس خبر داد.

 پورآیین ضمن اعلام این خبر هشدار داد: طبق آمارهای وزارت بهداشت، متاسفانه درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در بین مردم به خصوص در اماکن عمومی کمتر شده که این زنگ خطری برای افزایش تعداد مبتلایان کووید 19 خواهد بود.

همچنین وی ضمن اشاره به اینکه در موج قبلی بیماری، خوشبختانه هیچ بیماری از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی محروم نماند، گفت: با توجه اینکه هر سیستم بهداشتی درمانی ظرفیت مشخصی برای پذیرش بیمار و ارائه خدمات دارد، اما این هشدار وجود دارد که به علت عدم توجه مردم به رعایت ضوابط بهداشتی، افزایش چشمگیری در شمار مبتلایان به این بیماری داشته باشیم.

بنابراین طبیعی است که افزایش بار بیماری منجر به اشغال تخت های بیمارستانی و مراکز درمانی شده لذا برای جلوگیری از ایجاد این بحران، نیاز به مشارکت مردمی در رعایت پروتکل های بهداشتی مانند کاهش تردد های غیر ضروری، عدم شرکت در مهمانی ها و رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک از منزل و شستشو مرتب دست ها دارد.

 پورآیین ضمن اعلام این خبر هشدار داد: طبق آمارهای وزارت بهداشت، متاسفانه درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در بین مردم به خصوص در اماکن عمومی کمتر شده که این زنگ خطری برای افزایش تعداد مبتلایان کووید 19 خواهد بود.

همچنین وی ضمن اشاره به اینکه در موج قبلی بیماری، خوشبختانه هیچ بیماری از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی محروم نماند، گفت: با توجه اینکه هر سیستم بهداشتی درمانی ظرفیت مشخصی برای پذیرش بیمار و ارائه خدمات دارد، اما این هشدار وجود دارد که به علت عدم توجه مردم به رعایت ضوابط بهداشتی، افزایش چشمگیری در شمار مبتلایان به این بیماری داشته باشیم.

بنابراین طبیعی است که افزایش بار بیماری منجر به اشغال تخت های بیمارستانی و مراکز درمانی شده لذا برای جلوگیری از ایجاد این بحران، نیاز به مشارکت مردمی در رعایت پروتکل های بهداشتی مانند کاهش تردد های غیر ضروری، عدم شرکت در مهمانی ها و رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک از منزل و شستشو مرتب دست ها دارد.

اخبار مرتبط