بازدید سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از بیمارستان۵۸۰مقاومت ارتش دزفول

به گزارش دزمهراب از روابط عمومی بیمارستان۵۸۰ مقاومت ارتش دزفول مهندس امید بن عباس فرماندار محترم با هیئت همراه از این بیمارستان بازدید به عمل آوردند که پس از بازدید نشست و دیداری با ریاست محترم بیمارستان دکتر سیاوش قهاری داشتند.

در این نشست دکتر قهاری ریاست بیمارستان ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، از نقش و جایگاه این بیمارستان در هشت سال دفاع مقدس و نیز تداوم خدمات رسانی این مجموعه به یگان های نظامی تابعه (شهرستان های دزفول،اندیمشک،شوش،شوشتر،مسجدسلیمان و ایلام) گزارشی ارائه دادند و اظهار کردند باتوجه به پتانسیل بیمارستان و مکان آن در صورت کمک معاونت درمان در رفع نواقص این بیمارستان خدمات درمانی به مردم شهیدپرور دزفول را خواهد داشت و همچنین می تواند یاریگر بیمارستان بزرگ دزفول باشد.

فرماندار دزفول نیز در این نشست ابراز کردند نیروهای مسلح همواره نقش موثری در بحران های کشور داشته اند و نیز در ادامه بیان فرمودند باتوجه به هماهنگی ها با استانداری خوزستان و قرارگاه عملیاتی منطقه جنوب غرب ارتش،مقرر گردیده است که از ظرفیت های این بیمارستان بیشتر استفاده شود و در بحث کمک رسانی خیرین به این بیمارستان به معاون سیاسی خود دستور پیگیری را داد.

ریاست بیمارستان در پایان ضمن قدردانی به دعوت خیرین ،جهت رفع نواقص تجهیزاتی این بیمارستان  جهت راه اندازی بخش های مختلف،که کمک حال مردم شهر باشد نیز تاکید کردند.

اخبار مرتبط