
به گزارش دزمهراب پیش از ظهر امروز ۲۱ تیر ماه ۹۹ آیین تودیع و معارفه ریاست اداره آبفا با حضور علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان و مسئولان استانی و شهرستان در محل اداره آبفا دزفول انجام شد.
در این آیین از زحمات جمال الدین برفر تقدیر و مصطفی اسماعیل سالم به عنوان رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهرستان معرفی شد.



