محدودیت‌ها در شهرستان دزفول به قوت گذشته ادامه خواهند داشت

به گزارش دزمهراب از روابط عمومی فرمانداری ویژه، علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول ضمن تشکر از همراهی مردم و اصناف در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای محدودیت‌ها اظهار کرد: تبدیل وضعیت قرمز شهرستان به نارنجی دلیل بر تغییر و یا حذف محدودیت‌ها نیست.

وی افزود: هدف اصلی ما ایجاد وضعیت آبی در سطح شهرستان دزفول است که بر این اساس محدودیت‌های گذشته تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی هستند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: امیدواریم که مردم ، اصناف ، بازاریان و… همچنان همکاری و همراهی خود را تا بهبود کامل شرایط ادامه دهند.

اخبار مرتبط