مادری در دزفول پس از هشت سال نازایی چهار قلو زایمان کرد

به گزارش دزمهراب از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول پس از هشت سال نازایی تحت نظر پزشک متخصص زنان و زایمان مادری چهار قلو  زایید. دکتر بیتا زلالی متخصص زنان و زایمان با اعلام این خبر گفت: مراجعه خانم 28 ساله و  تحت مراقبت قرار دادن وی همزمان با سال روز ولادت امام رضا (ع) بعد از 37 هفته بارداری چهارقلو زایمان کرد دکتر زلالی افزود سه پسر و یک دختر نتیجه اقدامات موثر مراقبتی بود.

 وی در ادامه در باره این اتفاق جالب که امروز همزمان با میلاد امام رضا رویداد افزود:  وزن این نوزادان  از دوکیلو و پانصد وسی گرم تا دوکیلو هشتاد  و یک گرم است

دکتر زلالی پزشک معالج مادر بار دار در این رابطه  افزود: این مادر توسط دکترمیترا منصوری متخصص زنان در بیمارستان آیت الله نبوی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

گفتنی است پدر این نوزادان طی تماس تلفنی با خبرنگار ما از پزشک معالج و تیم جراحی همچنین مدیریت بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.

 اسامی تیم اتاق عمل اینچنین گزارش شده است. دکترسید علی شریعتی متخصص بیهوشی،خانمها تختی، خوش بیان،آزاده،محمد زاده  و آقایان خالقی و جمشید نیا.

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط