به گزارش دزمهراب اعضای شورای اسلامی شهر دزفول صبح امروز در جلسه علنی این شورا رای به فروش یک یا دو قطعه از املاک شهرداری دزفول جهت ایجاد سیستم دیجیتال در شهرستان دزفول دادند.
سخنگوی شورای اسلامی دزفول در گفتگو با دزمهراب در این رابطه گفت: معمولا شهرداری ها به دلیل وجود مشکل اعتباراتی و نبود نقدینگی، به ناچار گاهی اوقات جهت انجام بعضی پروژه ها برخی از املاک خود را به صورت مزایده در معرض فروش قرار داده و با مبلغ بدست آمده، پروژه مدنظر را انجام می دهند.
حسین گلستانباغ افزود: جهت ایجاد سیستم دیجیتال در سطح شهرستان نیز مدت هاست که شورا پیگیر آن بوده و بدلیل نبود اعتبارات دولتی، با جلساتی که با مدیر کل صدا و سیمای خوزستان برگزار نموده ایم مقرر به تهیه مبلغ راه اندازی این سیستم از سوی شهرداری دزفول شده بود.
وی مبلغ راه اندازی سیستم دیجیتال در شهرستان را 300 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: این مبلغ را مدیرکل صدا و سیمای خوزستان اعلام و ما حدود یک سال است آنرا تصویب کرده ایم اما بدلیل مشکل نقدینگی این امر محقق نشده است تا اینکه امروز با تصویب شورا مقرر شد تا همانند دیگر پروژه ها یک یا دو قطعه زمین به ارزش مبلغ فوق برای راه اندازی این پروژه به فروش رسد.
این عضو شورای شهر دزفول ادامه داد: از طریق هماهنگی با شهردار، رادیو دزفول ومدیرکل صداو سیمای خوزستان و فرمانده سپاه ناحیه دزفول اقدامات لازمه انجام خواهد شد و اگر حداکثر تا 10 روز آینده به هر دلیل انجام نشد راهی دیگری دارد که متعاقباً اعلام میشود که به یاری خدا در نزدیکترین زمان شاهد افتتاح و راه اندازی سیستم دیجیتال در دزفول باشیم.
گلستانباغ همچنین در پایان اظهار کرد: شایان ذکر است که موضوع سیستم دیجیتال صرفاً جهت تماشای بازیهای فوتبال نبوده و از اهداف اصلی آن گرایش مردم از ماهواره به سمت این سیستم میباشد ضمن اینکه مسؤلیت پیگیری آن طبق مصوبه شورای شهر دزفول بعهده رییس کمیسیون فرهنگی و سخنگوی شورا (گلستانباغ) واگذار شده است.
راه اندازی سیستم دیجیتال نقش مهمی در گرایش مردم به استفاده از این سیستم به جای ماهواره دارد.



