عراقچی خطاب به دوبوویتز: خوشحالی از رنج مردم شرم آور است

معاون وزیر خارجه ایران در واکنش به خوشحالی رئیس لابی FDD از شیوع ویروس کرونا در ایران و محدود شدن صادرات غیرنفتی ایران نوشت: خوشحالی از شیوع کرونا و خوشحالی از دیدن رنج مردم واقعا شرم آور و غیرانسانی است.
حداقلش این است که مارک دوبوویتز فهمید که تحریم‌های اقتصادی آمریکا تاثیر نداشته و تاثیر آن کمتر از کرونا بوده است.

 

اخبار مرتبط