تالار‌های عروسی در دزفول برای پیشگیری از کرونا تعطیل شد

 

رییس اتحادیه تالارها و رستوران‌های دزفول گفت: تالارداران موظف اند تمامی مجالس خود را تا اطلاع بعدی لغو و مبلغ دریافتی را به صاحبان مجالس برگردانند.

امید بن‌عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول امشب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از ابتدای این هفته در جلسات شورای سلامت توصیه شد کلیه مجالس غیرضروری لغو و به زمان دیگری موکول شوند.

وی گفت: با توجه به دَرک مردم از این موضوع، برخی ها بصورت خودجوش اقدام به تغییر زمان مراسمات خود کردند در این زمینه، تمامی توصیه‌های لازم به دستگاه‌های ذی‌ربط شده و از طرفی دیگر از طریق سازمان صمت و اداره اماکن پیگیر اجرای مقررات هستیم.

*تمامی مجالس عروسی در تالارها لغو شدند*

در همین خصوص سعید فرخی پور رییس اتحادیه تالارها و رستوران‌ها به خبرنگار ما گفت: طی آیین‌نامه دریافتی از شورای تامین شهرستان، تمامی مجالس عروسی در تالارها لغو هستند.

فرخی پور افزود: کلیه تالارداران موظف اند تمامی مجالس خود را تا اطلاعیه بعدی اداره بهداشت شهرستان دزفول لغو کنند و مبلغ دریافتی را به صاحبان مجالس برگردانند.

وی بیان کرد: در صورت وجود هرگونه شکایت، مردم می‌توانند به اتحادیه تالارداران مراجعه نمایند تا شکایت آنان بطور جدی پیگیری شود.

اخبار مرتبط