
“محمد علی دوائی فر” در نشست کمیسیون ساماندهی مشاغل که در محل دفتر شهردار دزفول برگزار شد، با بیان اینکه در تاریخ مذکور کلیه اصناف مستاجر شهرداری مشمول این بخشودگی می شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر ادامه تعطیلی برخی مشاغل پرخطر، بخشودگی اجاره بها برای این دسته از مشاغل نیز تا بازگشایی کسب و کار آنان ادامه خواهد داشت.
وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به خطر افتادن سلامت شهروندان ضروری است با وحدت و همدلی بین مردم و دستگاه ها و نهادهای مختلف تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس تلاش کرد.
دوائی فر در ادامه ضمن قدردانی از کلیه ارگان ها، نهادهای مردمی، گروه های جهادی و بسیجیان به منظور مبارزه با ویروس کرونا، افزود: طی دو ماه اخیر نیز نیروهای شهرداری دزفول در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکردند و یقینا تمام توان خود را تا ریشه کن شدن این ویروس به کار خواهند گرفت.



