مهربانی ادامه دارد…

در اقدامی خیر خواهانه در روز جمعه مصادف با شهادت امیر المومنین علی علیه السلام گروه خیریه علمدار مسجد امام حسین شمالی شهرستان دزفول با همت هیئت امناء ، مردم و بسیجیان این مسجد اقدام به تهیه ۸۳ بسته غذایی به نیت ۸۳ شهید و امام جماعت متوفی آن نمودند .
در این برنامه که با حضور امام جمعه موقت شهرستان حجت الاسلام و المسلمین بیگدلی و جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج سرگرد پرهیزگار و جمعی از دیگر مسئولین برگزار شد چشمه دیگری از لطف و مهربانی مردم بزرگ دزفول نمایان گشت.
به امید تداوم از این دست برنامه های خیر خواهانه ….

گزارش تصویری:علی شمشیرگر

اخبار مرتبط