خیال راحت کرونا در بی‌خیالی مردم

کرونا چند ماهی است که مهمان ناخوانده زندگیمان شده، اما پس از چند ماه قرنطینه مردم گویی بی حوصله شده‌اند و دست از مراقبت کشیده‌اند، تصمیمی که اثراتش را در چند هفته آینده مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش دزمهراب، این شرایط و عادی شدن یک بیماری خطرناک کم کم ما را به سمتی خواهد برد که هیچ راه جبرانی برای آن نخواهیم داشت.

مهم‌ترین اصل این بیماری این است که گاهی خودمان هم نمی‌دانیم ناقل این بیماری هستیم، به این بیماری مبتلا هستیم و یا خیر. به همین علت باید از حضور در اجتماعات بپرهیزیم، امری که در چند هفته اخیر نادیده گرفته شده است.

بعضی از مردم شعار “هرچه بادا باد” را سرلوحه خود کرده و ترجیح می‌دهند ماه‌های قرنطینگی را فراموش کرده و به زندگی خود ادامه دهند، اما این امر تنها شرایط را سخت‌تر می‌کند، شرایطی که زندگی همه مردم را درگیر خواهد کرد.
گزارش تصویری : علی شمشیرگر

اخبار مرتبط