کارگران بیکار شده شرکت روغن ساعی دزفول به کار خود باز میگردند

به گزارش دزمهراب به دنبال عدم تمدید قرارداد با قریب به ۵۰ نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت گلستان ( روغن ساعی ) و انتشار آن در رسانه‌های محلی فرماندار دزفول حل این موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی در اینباره گفت : با توجه به نگرانی کارگران به دلیل از دست دادن شغل خود، سریعا کارگروهی تشکیل و جلسه‌ای با حضور نمایندگان کارخانه برگزار شد.

فرهمندپور تصریح کرد : مدیران کارخانه نیز در این نشست دلایل خود را مطرح کردند و دلیل تعدیل نیرو نیز به دلیل مشکلات اقتصادی موجود بوده که قول رفع پیگیری مشکلات کارخانه و حل آنها داده شد.

وی در خاتمه گفت: با تفاهم صورت گرفته در این جلسه مقرر گردید فردا با کارگرانی که قراردادشان تمدید نشده تماس گرفته و آنها به کار خود بازگردند و نگرانی از این بابت وجود ندارد و همچنین تلاش میشود هرچه سریعتر مشکلات این کارخانه پیگیری و حل گردد.

اخبار مرتبط