
به گزارش دزمهراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول ؛بنا به در خواست مردم در پی عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، شهروندان خواهان رفع مشکلات در مراکز بیمه سلامت شدند.
علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، سر زده در این مراکز حضور یافت تا از نزدیک با مردم صحبت کند و و در جهت رفع مشکلات مطروحه اقداماتی صورت پذیرد.
همچنین فرهمندپور مسئولین مربوطه را فراخواند تا جهت کمک به عدم افزایش آمار کرونا در شهرستان تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.



