بازدید سرزده سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از مراکز بیمه سلامت

به گزارش دزمهراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دزفول ؛بنا به در خواست مردم در پی عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، شهروندان خواهان رفع مشکلات در مراکز بیمه سلامت شدند.

علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، سر زده در این مراکز حضور یافت تا از نزدیک با مردم صحبت کند و و در جهت رفع مشکلات مطروحه اقداماتی صورت پذیرد.

همچنین فرهمندپور مسئولین مربوطه را فراخواند تا جهت کمک به عدم افزایش آمار کرونا در شهرستان تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.

اخبار مرتبط