
به گزارش دزمهراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول به مناسبت میلاد امام رئوف حضرت ثامن الحجج (ع ) بعدازظهر ۱۳ تیر ماه ۹۹ مراسم اهدا ۵۰۰ کالا معیشتی و مواد شوینده(مرکز نیکوکاری حضرت صدیقه کبری سلام الله علیه) جهت توزیع بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده و جهت ترویج فرهنگ نیکوکاری با حضور علی فرهمند پور سرپرست فرمانداری، پرهیزکار جانشین ناحیه سپاه و چمن آرا رئیس شورای شهر دزفول در مسجد عاملی دزفول برگزار شد.
علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در حاشیه این مراسم گفت: خدا را شاکریم که این روزها کارهای خوبی در سطح شهر اتفاق میافتد که اکثر آنها از دل مساجد بیرون میآید.
وی افزود: رزمایشی که با عنوان همدلی به جریان افتاده، در دزفول به آتشفشان همدلی تبدیل شده و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نتیجه رزمایش همدلی، فراگیری مواسات در جامعه اسلامی است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول همچنین گفت: این کمکها در واقع فقط به کمکهای مالی ختم نمیشود بلکه کمکهای فطری و معنوی نیز به دنبال دارد.
وی ضمن بیان آنکه مواسات باید زنجیرهوار توسعه یابد، افزود: فعالیتیهایی که در مساجد اتفاق میافتد بارقههای امید را در دلهای مردم زنده میکند.
علی فرهمند پور ادامه داد: مساجد باید محور تمام فعالیتهای خوب در شهرستانها باشند. اگر نگاهی به گذشته افراد موفق-بخصوص فرزندان شهرستان دزفول-بیاندازیم، به فعالیت در مساجد میرسیم که این نشانه ی اهمیت و نقش آفرینی مساجد در جامعه است و امید به مسجد را بیشتر می کند.
وی در پایان گفت: تا زمانی که کارها مسجد محور باشند پر رونق و با برکت است چرا که هر عملی برای خدا باشد قطعا نتایج آن بر زندگی فردی و اجتماعی انسان باز میگردد.



