اقدامات مساجد در ایام کرونا، امید را در دل مردم زنده میکند

به گزارش دزمهراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول  به مناسبت میلاد امام رئوف حضرت ثامن الحجج (ع ) بعدازظهر ۱۳ تیر ماه ۹۹ مراسم اهدا ۵۰۰ کالا معیشتی و مواد شوینده(مرکز نیکوکاری حضرت صدیقه کبری سلام الله علیه) جهت توزیع بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده و جهت ترویج فرهنگ نیکوکاری با حضور علی فرهمند پور سرپرست فرمانداری، پرهیزکار جانشین ناحیه سپاه و چمن آرا رئیس شورای شهر دزفول در مسجد عاملی دزفول برگزار شد.

علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در حاشیه این مراسم گفت: خدا را شاکریم که این روزها کارهای خوبی در سطح شهر اتفاق می‌افتد که اکثر آن‌ها از دل مساجد بیرون می‌آید.

وی افزود: رزمایشی که با عنوان همدلی به جریان افتاده، در دزفول به آتشفشان همدلی تبدیل شده و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نتیجه رزمایش همدلی، فراگیری مواسات در جامعه اسلامی است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول همچنین گفت: این کمک‌ها در واقع فقط به کمک‌های مالی ختم نمی‌شود بلکه کمک‌های فطری و معنوی نیز به دنبال دارد.

وی ضمن بیان آنکه مواسات باید زنجیره‌وار توسعه یابد، افزود: فعالیتی‌هایی که در مساجد اتفاق می‌افتد بارقه‌های امید را در دل‌های مردم زنده می‌کند.

علی فرهمند پور ادامه داد: مساجد باید محور تمام فعالیت‌های خوب در شهرستان‌ها باشند. اگر نگاهی به گذشته افراد موفق-بخصوص فرزندان شهرستان دزفول-بیاندازیم، به فعالیت در مساجد می‌رسیم که این نشانه ی اهمیت و نقش آفرینی مساجد در جامعه است و امید به مسجد را بیشتر می کند.

وی در پایان گفت: تا زمانی که کارها مسجد محور باشند پر رونق و با برکت است چرا که هر عملی برای خدا باشد قطعا نتایج آن بر زندگی فردی و اجتماعی انسان باز می‌گردد.

اخبار مرتبط