۳ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دزفول بهره برداری شد

با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی، سه پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتبار بیش از ۳۱۶ میلیارد ریال در شهرستان دزفول به بهره برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان پیش از ظهرچهارشنبه در آئین بهره برداری از این طرح‌ها، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل احداث ۱۲ نود با اعتبار بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، ارتقای ۵۳ نود با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال و سه طرح مخابراتی هستند.

علی صالح نساج عنوان کرد: طرح‌های مخابراتی نیز شامل توسعه شبکه تلفن ثابت و دیتا با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال و نصب و راه اندازی پنج نیوسایت در شهرک مهاجرین، زیباشهر، حمزه گمار، مهرشهر و بنوت پایین با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال هستند.

وی افزود: نوسازی و توسعه سایت‌های همراه نسل ۲، نسل ۳، نسل ۴ و نسل ۴.۵۶ با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال نیز دیگر طرحی است که امروز در دزفول بهره برداری شد./مهر

اخبار مرتبط