رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول گفت: برای احیا و مرمت بناهای تاریخی که مالکان بنا در آنها زندگی میکنند، آمادگی داریم.
چناری رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول گفت: مالکان بناهای تاریخی که در آنها زندگی می کنند باید سعی کنند که از این بناها مراقبت نمایند، چون این بناها از نیاکان ما به یادگار مانده و ما در مقابل این بناها مسئول هستیم.
چناری ادامه داد: مردم نسبت به بناهای تاریخی خود دلسوز باشند، این بناهای تاریخی بسیار با ارزشمند هستند و هویت همهی ما و شهرستان دزفول را معرفی مینمایند؛ حفظ و نگهداری این بناها فقط وظیفه اداره میراث فرهنگی و گردشگری نیست بلکه مردم هم در این امر مسئول هستند.



