تختهای آی.سی.یو بیمارستان بزرگ دزفول از بیماران کرونایی پر شد/ تعدادی از بیماران منتظر خالی شدن تخت ‌برای بستری هستند

سرپرست بخش‌های آی.سی.یو بیمارستان بزرگ دزفول گفت: تخت‌های چهار بخش مراقبت‌های ویژه (آی.سی.یو) بیمارستان بزرگ دزفول از بیماران کرونایی اشباع شده و تخت خالی برای بستری سایر بیماران در این بخش‌ها وجود ندارد.

فرهاد نعنایی روز سه‌شنبه با علام این مطلب به خبرنگاران، افزود:حدود ۵۰ تخت در چهار بخش آی.س.یو این بیمارستان با حداکثر توان در خدمت بیماران کرونایی بدحال هستند.
این متخصص بیهوشی به خانواده‌ها توصیه کرد با مشاهده کوچکترین علایم از جمله تب، بیحالی، علایم ریوی و گوارشی، عصبی، و دردهای جانبی، به کرونا مشکوک شوند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

وی افزود: باید تلاش شود مراحل اولیه بیماری از دست نرود یعنی بیمار در شرایط اولیه بیماری به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کند و اجازه داده نشود بیماری مسلط شده و درگیری ویروس شدت پیدا کند.

وی ادامه داد: بی تفاوتی نسبت به علایم کرونا باعث می‌شود بیمار شرایط بدی را پشت سر گذاشته و بخش‌هایی از ارگان‌های بدن درگیر شوند که در آن صورت  کنترل آن دشوار است این در حالی است که اگر در مراحل اولیه بیماران به بیمارستان مراجعه کنند می‌توان به صورت سرپایی آنها را درمان کرد و حتی به بستری در بخش‌های عادی و ویژه نیاز نداشته باشند.

نعنایی با بیان اینکه تخت‌های همه بخش‌های این بیمارستان دزفول پرشده افزود: تعدادی از بیماران منتظر خالی شدن تخت ‌برای بستری هستند

هم اکنون افزون بر ۲۵۰ بیمار کرونایی در بخش‌های مختلف بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند و ۱۴۰ بیمار نیز روزانه به صورت سرپایی درمان می‌شوند

اخبار مرتبط