سومین مرکز 16 ساعته مراقبت از بیماری های حاد تنفسی در دزفول راه اندازی شد

رئیس مرکز بهداشت دزفول از راه اندازی سومین مرکز 16 ساعته بیماری های حاد تنفسی در دزفول خبر داد.

پورآیین در این باره گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا در دزفول و افزایش موارد ابتلا به این نوع ویروس، لازم بود یک مرکز 16 ساعته دیگر در دزفول راه اندازی شود که این مهم به وقوع پیوست.

رضا پورآیین افزود: این مرکز در بیمارستان 580 واقع شده که ضمن تشکر از زحمات فرماندهی محترم تیپ 2 زرهی و رئیس بیمارستان 580 در مشارکت و همکاری در این خصوص، به اطلاع می رساند، این مرکز از فردا (31 فروردین 1400) در دو شیفت صبح (ساعت 8 تا 13) و عصر (ساعت 15 تا 21) آماده پذیرش بیماران جهت دریافت خدماتی همچون ویزیت پزشک، نمونه گیری از افراد مشکوک و آموزش به همشهریان محترم است.

پورآیین در خاتمه نیز اشاره کردند، با توجه به نیاز شهرستان، چهارمین مرکز 16 ساعته نیز انشالله طی همین هفته راه اندازی خواهد شد.

اخبار مرتبط