رئیس مرکز بهداشت دزفول از راه اندازی سومین مرکز 16 ساعته بیماری های حاد تنفسی در دزفول خبر داد.
پورآیین در این باره گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا در دزفول و افزایش موارد ابتلا به این نوع ویروس، لازم بود یک مرکز 16 ساعته دیگر در دزفول راه اندازی شود که این مهم به وقوع پیوست.
رضا پورآیین افزود: این مرکز در بیمارستان 580 واقع شده که ضمن تشکر از زحمات فرماندهی محترم تیپ 2 زرهی و رئیس بیمارستان 580 در مشارکت و همکاری در این خصوص، به اطلاع می رساند، این مرکز از فردا (31 فروردین 1400) در دو شیفت صبح (ساعت 8 تا 13) و عصر (ساعت 15 تا 21) آماده پذیرش بیماران جهت دریافت خدماتی همچون ویزیت پزشک، نمونه گیری از افراد مشکوک و آموزش به همشهریان محترم است.
پورآیین در خاتمه نیز اشاره کردند، با توجه به نیاز شهرستان، چهارمین مرکز 16 ساعته نیز انشالله طی همین هفته راه اندازی خواهد شد.



