مهندس پورآیین در پیامی روز جهانی بهداشت حرفه ای (8 اردیبشهت 1400 مصادف با ٢٨ اوريل ٢٠٢١ ميلادي) را تبریک گفتند.
وی با اشاره به شعار امسال این روز با عنوان “پيش بيني ، آمادگي و پاسخگويي به بحرانها، هم اكنون روي افزايش تاب آوري نظام هاي ايمني و بهداشت حرفه اي سرمايه گذاري كنيم” به زحمات مهندسان و بازرسان بهداشت حرفه ای در بحران کووید 19 در قالب گندزدايي ها، پيگيري شاغلين مبتلا، آموزش شرايط قرنطينه ، بازگشت به كار و… تشكر و قدرداني نمودند.
پورآیین همچنین به برگزاری جلسه انتخاب ۳ کمیته برتر شهرستان با حضور مدیران و کارشناسان مرکز بهداشت و اداره کار شهرستان مطابق با ماده ٩٣ قانون كار كشور در رابطه با كميته هاي حفاظت فني صنايع اشاره کردند که در پایان این جلسه شرکت های حلواشكري عقاب/ كيمياگران عرصه سلامت/ قند شهدای دزفول به عنوان کمیته های برتر انتخاب شدند.



