جاده شوش-دزفول بازگشایی شد

فرماندار شوش گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از چندی پیش جاده شوش- دزفول در محل پل حمیدآباد مسدود شده بود که امشب بازگشایی شد. عدنان غزی افزود:

اخبار ویژه کرونا در دزفول

به گزارش دزمهراب از کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان دزفول؛ اقدامات انجام شده‌ی این ستاد با همکاری فرمانداری ، شهرداری ، مرکز بهداشت، هلال احمر ،

فعالیت مدارس تا ۳۰ فروردین تعطیل است

البته برخی استان های سفید مثل بوشهر و هرمزگان اختیار دارند که خودشان تصمیم بگیرند. خودرو‌های شخصی در داخل استان‌ها آزاد بوده و در حال حاضر هم هستند، اما میان

سیزده بدر متفاوت در دزفول

به همت مسئولان شهرستان دزفول و با همکاری بی‌نظیر مردم بافرهنگ این شهرستان، شاهد خلوتی محض اماکن تفریحی  بودیم. شما میتوانید تصاویر اختصاصی دزمهراب را از سیزده بدر دزفول مشاهده

فردا بانکهای خوزستان تعطیل است

به گزارش ” دزمهراب “سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فردا پنجشنبه بانکها و بیمه ها در استان خوزستان تعطیل است.