دومین مرحله رزمایش سفیران سلامت برگزار شد

به گزارش دزمهراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، مرحله دوم رزمایش سفیران سلامت(روز با ماسک) باحضور علی فرهمند پور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول و دیگر مسئولان شهرستان در