
تقویت شبکه همراه اول در روستاهای دزفول
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تجهیزات بر روی سایتهای کهنک، دزآب و سردشت دزفول، شبکه همراه اول در روستاهای شهرستان تقویت شد. مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تجهیزات بر روی سایتهای کهنک، دزآب و سردشت دزفول، شبکه همراه اول در روستاهای شهرستان تقویت شد. مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با

سید محمد علوی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موج جدید کرونا در خوزستان، بسیار سنگین و قدرت بیماریزایی بالایی دارد و این کنترل بیماری را دشوار کرده است.
روح ملکوتی سردارسرافراز اسلام پاسدار جانباز هشت سال دفاع مقدس، حاج محمدحسن کوسچی صبح امروز به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا به یاران شهیدش پیوست. سردار کوسچی، جانشین تیپ
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برای سومین بار است که از دهستان احمد فداله بازدید و مشکلات مردم منطقه را از مسئولان کشوری و استانی پیگیری میکند. از مهمترین

سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت استان خوزستان: ️۳۴ درصد بیماران کرونایی که جانشان را از دست میدهند، بسیار دیر به مراکز درمانی مراجعه میکنند و زمانی به بیمارستان میروند که

فرمانده انتظامي دزفول از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و کشف 35 فقره انواع سرقت در اين شهرستان خبر داد. به گزارش دزمهراب از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “روح اله
به گزارش دزمهراب از روابط عمومی فرمانداری، عصر پنجشنبه ۲۱ اسفندماه ۹۹ پس از رأی گیری از معتمدین مدعو که پیش از این به تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات