
مدیران دزفول از تمام ظرفیتها برای کنترل بحران کرونا استفاده کنند
امید بن عباس اظهار کرد: به دلیل درگیر شدن با بحرانهایی همچون ویروس کرونا، هجوم ملخها و سیلاب احتمالی انتظار میرود تمام مدیران شهرستان از ظرفیتهای در دسترس خود استفاده کنند

امید بن عباس اظهار کرد: به دلیل درگیر شدن با بحرانهایی همچون ویروس کرونا، هجوم ملخها و سیلاب احتمالی انتظار میرود تمام مدیران شهرستان از ظرفیتهای در دسترس خود استفاده کنند

ربیعی: ?مطابق تماس با آقای حاجی میرزائی، مدارس تا پایان این هفته تعطیل خواهد بود و برای هفته آینده هم ما ۵ شنبه و جمعه نتیجهگیری خواهیم کرد و آموزش

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای تاکنون ۳۰ نفر به کروناویروس در خوزستان خبر داد و گفت: ۹ نفر از مجموع این تعداد بیمار جانباختهاند. 10 نفر

استانداری خوزستان با صدور بخشنامهای، کاهش ساعت کاری ادارات و دستگاههای اجرایی این استان را برای مدت یک هفته دیگر و تا ۲۱ اسفند ماه تمدید کرد. استانداری خوزستان برای

سیامند عصر امروز به طور ناگهانی دچار ایست قلبی شد و به بیمارستان اعزام گردید اما تلاشهای پزشکان برای احیای این قهرمان نتیجه نداد و قهرمان پرآوازه ورزش جانبازان

اداره محیط زیست دزفول در اطلاعیه ای اعلام کرد : به اطلاع عموم شهروندان محترم می رساند با توجه به فرارسیدن فصل زادآوری و تکثیر ماهیان و در جهت

مهدیه توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: درحال حاضر ۱۱ بیمار در بخش بیماریهای حاد تنفسی بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند که نتیجه آزمایش سه نفر


در جلسه رسمی امروز شورای شهر دزفول و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ، مصوب گردید بلیطهای اتوبوس در دزفول حذف شود و بلیط الکترونیکی به صورت رایگان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تاکنون ۱۶ نفر در استان خوزستان به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد سه نفر فوت شدند. فرهاد ابول نژادیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران