خواهش دعا(2)

final-logo-mehrab1

شخصى باهيجان و اضطراب  , به حضور امام صادق (( ع )) آمد و گفت  : (( درباره من دعايى بفرماييد تا خداوند به من وسعت  رزقى بدهد , كه خيلى فقير و تنگ دستم )) .

امام : (( هرگز دعا نمى كنم )) .

– (( چرا دعا نمى كنيد ؟ !! ))

(( براى اينكه خداوند راهى براى اينكار معين كرده است  , خداوند امر كرده كه روزى را پى جويى كنيد , و طلب  نماييد . اما تو مى خواهى در خانه خود بنشينى , و با دعا روزى را به خانه خود بكشانى ! ))

1 . وسائل , چاپ  امير بهادر , ج 2 , صفحه 529 .

اخبار مرتبط